Refusjon og retur

Refusjon og retur

Informajon til kunder om retur og refusjon

RETUR & REFUSJON

Ved returer og refusjoner har du for de fleste produkter 28 dager på deg til å varsle selgeren om at du ønsker å returnere eller bytte produktet. Du har da 14 dager på deg til å sende produktet tilbake.

Hvordan kansellere en bestilling, returnere eller bytte varen?
Kontakt selgeren og gi beskjed om at du ønsker å kansellere bestillingen din, returnere eller bytte et produkt ved å;

  1. Gi beskjed til selgeren
  2. Be oss / hilsener.no om å gjøre dette på dine vegne – merk at dette kan bety en forsinkelse med det ekstra trinnet lagt til i prosessen

Hvis varen allerede er mottatt, pakk varen inn igjen og send den tilbake til selgeren. Dette må gjøres innen 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å kansellere bestillingen din og returnere produktet. Vi anbefaler at du bruker en signert leveringstjeneste med bevis på porto. Vær oppmerksom på at du må bære de ekstra kostnadene ved å returnere varen.

Som selgers betalingsagent vil vi behandle refusjonen direkte til betalingskortet ditt, ikke mer enn:

a. 14 dager etter at produktet er mottatt av selgeren; eller

b. hvis varen ikke er levert, 14 dager etter dagen da du informerte selgeren eller oss (via trinn 1 ovenfor) om din beslutning om å kansellere bestillingen. Og selger aksepterer din forklaring.

Ikke ødelegg eller kast noe før du har snakket med selgeren og fått et samtykke i at dette ikke vil påvirke refusjonen du kan ha rett til.

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for eventuell redusert verdi av produktet som følge av håndtering av produktet på annen måte enn det som er nødvendig for å fastslå produktets art, egenskaper og funksjon. Du er ansvarlig for dette når produktet returneres til selgeren).

Alle våre selgere overholder våre retningslinjer for retur, noe som gir deg trygghet når du bestiller. Hvis du har ytterligere spørsmål, vennligst ta kontakt med oss ved å sende inn en forespørsel til vårt kundeserviceteam

Gavekort

Gavekort kan ikke returneres eller refunderes, bortsett fra i samsvar med dine juridiske rettigheter. Gavekort kan ikke byttes mot kontanter.

Noen varer kan ikke kanselleres og kan ikke refunderes:

  • Alt som er laget etter dine spesifikke krav, dvs. utenfor standard tilpasningsalternativer som tilbys til alle kunder, er personlig tilpasset eller på annen måte ikke kan selges videre på grunn av skreddersydd.Forgjengelige produkter (som mat eller blomster)
  • Kreative produkter som er spesial-bestilt, som kunst, skulptur og keramikk etc
  • Personlige gjenstander som selges med hygieneforsegling (som øredobber, kosmetikk, undertøy etc.) der forseglingen er brutt
  • For å unngå skuffelse, vennligst sjekk om en vare er kan kanselleres eller ikke kan refunderes før du bestiller.