Retur og Refusjon

Retur og Refusjon

Her finner du litt om retur og refusjon hos Hilsener

Ved returer og refusjoner, for de fleste produkter har du 28 dager på deg til å varsle selgeren – den lille bedriften som opprettet varene dine – om du ønsker å returnere eller bytte varen og ytterligere 14 dager på å sende dem tilbake.

Hvordan kansellere bestillingen din, eller returnere eller bytte et produkt?


Kontakt selgeren for å gi beskjed om at du ønsker å kansellere bestillingen din, eller returnere eller bytte et produkt ved

a. Kontakt selgeren direkte; ELLER

b. be oss om å gjøre dette på dine vegne – merk at dette kan legge til en forsinkelse med det ekstra trinnet lagt til i prosessen

Hvis den allerede er mottatt, pakk varen inn og send den tilbake til selgeren innen 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å kansellere bestillingen din og returnere produktet (vi anbefaler at du bruker en signert leveringstjeneste med bevis på porto). Vær oppmerksom på at du må bære de direkte kostnadene ved å returnere produktet.


Som selgers betalingsagent vil vi behandle refusjonen direkte til betalingskortet ditt, ikke mer enn:

a. 14 dager etter den dagen produktet er mottatt av selgeren ; eller

b. hvis tidligere, 14 dager etter datoen du gir bevis på at du har returnert produktet til selgeren ; eller

c. hvis det ikke ble levert varer, 14 dager etter dagen da du informerte selgeren eller oss (via trinn 1 ovenfor) om din beslutning om å kansellere bestillingen.

Ikke ødelegg eller kast noe produkt og der det er relevant den eksterne emballasjen, selv om den er defekt, før du har snakket med selgeren og samtykket i at dette ikke vil påvirke refusjon du kan ha rett til.

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for eventuell redusert verdi av produktet som følge av håndtering av produktet på annen måte enn det som er nødvendig for å fastslå produktets art, egenskaper og funksjon mens du er ansvarlig for det (dette inkluderer, i konteksten for en retur, når produktet er på retur til selgeren).

Vær oppmerksom på at hvis du ber om å starte utførelsen av en tjeneste i løpet av kanselleringsperioden ovenfor, vil du være ansvarlig for å betale for tjenesten du mottok før du kommuniserte til oss om at du har til hensikt å kansellere kontrakten. Dette kan gjelde deg hvis du har kjøpt en opplevelse hos oss.

Alle partnere overholder våre retningslinjer for retur, noe som gir deg trygghet når du bestiller. Hvis du har ytterligere spørsmål, vennligst ta kontakt med oss ​​ved å sende inn en forespørsel om å snakke med vårt kundeserviceteam.

Gavekort

Gavekort kan ikke returneres eller refunderes, bortsett fra i samsvar med dine juridiske rettigheter. Gavekort kan ikke byttes mot kontanter eller overføres til verdi.

Dessverre er noen varer ikke kansellerbare og ikke-refunderbare:

  • Alt som er laget etter dine spesifikke krav (dvs.: utenfor standard tilpasningsalternativer som tilbys av partneren til alle kunder), er personlig tilpasset eller på annen måte kan ikke selges videre på grunn av et skreddersydd element
  • Forgjengelige produkter (som mat eller blomster)
  • Kreative stykker som er spesialbestilt når du legger inn en bestilling, som kunst, skulptur og keramikk
  • Personlige gjenstander som selges med hygieneforsegling (som øredobber, kosmetikk eller undertøy) der forseglingen er brutt, og materielle ansiktsmasker

For å unngå skuffelse, vennligst sjekk om en vare er kansellerbar eller ikke kansellerbar før du bestiller.